من برای امروزی که تو را ندارمناراحت نیستم !ناراحتم برای چهل سالگی ام،آنجا که به بهانه ی یک شعر، یک آهنگ،به یادت میافتم؛و به دخترم لبخند میزنم ..من برای آن لبخند که درد دارد، ناراحتم ...مریم مقانلوپ.ن: دست کشیده ام از تو که جانمی... دست بردار از طناب دارم.. من به مرگ محتاجم... نه به تو که مرا جانی... نوشته شده در جمعه پانزدهم دی ۱۳۹۶ساعت 23:54 توسط خودنویس تنها| امتداد تنهایی...
ما را در سایت امتداد تنهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 30 تاريخ: شنبه 23 دی 1396 ساعت: 11:11